John, cu zaharul in mana stanga, se uita la cafeaua mea. Rece si foarte dulce imi place sa o beau. Dimineata. Apoi inca una putin dupa ora trei. Dar cea de azi dimineata n-a avut nici un gust. Sau n-a avut gust de cafea, cel putin. Nici de zahar.Si era si foarte fierbinte. Ce se intamplase cu John in dimineata aia? De ce imi facuse o cafea atat de proasta? Probabil fusese obosit.Nu am facut nimic cu acea cafea.Doar am gustat-o. O mai aveam si la putin dupa ora 3 cand cu mana stanga, John imi intindea zaharul. "Tu nu bei?" l-am intrebat. dar John nu zise nimic.

joi, 16 februarie 2012

Am craniat pentru expozitia "CRANIUM" de la VATRA


Povestesc si ma dau mare ca am fost invitat de oamenii faini de la VATRA COLLECTVE  sa particip cu niste lucraturi la expozitia organizata de/la ei in februarie. Ceea ce am si facut. 
Expozitia se cheama "CRANIUM  - about life and death"  si e mai vie decat ti-ai imagina.
Urmeaza lista cu artisti care au avut cranii de zis:
Aitch / Adrian Moise / Alan Dalla / Alex Baciu / Andrei Robu / Bogdan Rata / Cristian Prandea / Cristian Raduta / Dreamrec / Eldercut / Emanuel Borcescu / Florin B. Tomescu / George Rosu / Homeboy / Irlo / Kitra / Lea Rasovszky / Marius Purice / Matei Branea / Mihai Zgondoiu / Mimi Ciora / Mircea Pop / Mircea Popescu / Noper / Paul Hitter / PisicaPatrata / Radu Oreian / Saddo / Simona Vilau / Sinboy / Suzana Dan / Tara von Neudorf / Tucske
si vorba lui Irlo: (de pe covor) "Cu moartea pe moarte calcand" insir poze furate de la ei (pt ca eu nu am ajuns, Bucurestiu' fiind in Bucuresti):


Kitra - Eldercut

Saddo


Aitch

Irlo

eu

si cel mai bine mergeti sa le vedeti in carne si oase :)
Bucharest, on 44Calderon Str

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu