John, cu zaharul in mana stanga, se uita la cafeaua mea. Rece si foarte dulce imi place sa o beau. Dimineata. Apoi inca una putin dupa ora trei. Dar cea de azi dimineata n-a avut nici un gust. Sau n-a avut gust de cafea, cel putin. Nici de zahar.Si era si foarte fierbinte. Ce se intamplase cu John in dimineata aia? De ce imi facuse o cafea atat de proasta? Probabil fusese obosit.Nu am facut nimic cu acea cafea.Doar am gustat-o. O mai aveam si la putin dupa ora 3 cand cu mana stanga, John imi intindea zaharul. "Tu nu bei?" l-am intrebat. dar John nu zise nimic.

marți, 9 februarie 2010

autoportret in miscare de cand eram antipatic dar lumea se invartea la fel de repede

 
 autoportret in miscare de cand eram antipatic
dar lumea se invartea la fel de repede, 
purtam haine verzi si aveam capul proaspat cusut,  
afara era soare desi cred ca era frig.
probabil era dimineata.
 una care a trecut repede. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu