John, cu zaharul in mana stanga, se uita la cafeaua mea. Rece si foarte dulce imi place sa o beau. Dimineata. Apoi inca una putin dupa ora trei. Dar cea de azi dimineata n-a avut nici un gust. Sau n-a avut gust de cafea, cel putin. Nici de zahar.Si era si foarte fierbinte. Ce se intamplase cu John in dimineata aia? De ce imi facuse o cafea atat de proasta? Probabil fusese obosit.Nu am facut nimic cu acea cafea.Doar am gustat-o. O mai aveam si la putin dupa ora 3 cand cu mana stanga, John imi intindea zaharul. "Tu nu bei?" l-am intrebat. dar John nu zise nimic.

joi, 17 decembrie 2009

opzecisinoua

decembrie opzecisinoua
cazuse tirania si eu aveam cizme noi de cauciuc. era zapada si un tanc pe pod in fata blocului meu. bunica-mea ne zicea sa ne jucam sub masa ca afara zboara gloante.  am vazut multe desene animate atunci. vechi si faine.si l-am cunoscut pe vali sterian care canta ca sa vina doamne sa vada la tv.oamenii decupasera steagul in mijloc. ala rosu disparuse. apoi nu mai erau desene animate. era tiranu'.cazut. apoi l-au impuscat. si a nins. eu aveam cizme noi de cauciuc.
nu am uitat. nu. dar asta nu inseamna ca am inteles, nu?

decembrie douamiinoua
a cazut tirania de douaji de ani.eu nu mai am cizme de cauciuc, desi mi-ar prinde bine, am o gaura in bocanc. nu ma mai joc sub masa pentru ca nu am timp/loc.bunica mea a murit.vad aceleasi desene animate.vechi si faine.vali sterian a murit.cred ca si doamne doamne de la tv a murit.steagu nu mai e decupat.e intreg iar. nu mai impusca nimeni tirani.in schimb ninge.am o gaura in bocanc.
mi-am adus aminte.dar asta nu inseamna ca am inteles, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu