John, cu zaharul in mana stanga, se uita la cafeaua mea. Rece si foarte dulce imi place sa o beau. Dimineata. Apoi inca una putin dupa ora trei. Dar cea de azi dimineata n-a avut nici un gust. Sau n-a avut gust de cafea, cel putin. Nici de zahar.Si era si foarte fierbinte. Ce se intamplase cu John in dimineata aia? De ce imi facuse o cafea atat de proasta? Probabil fusese obosit.Nu am facut nimic cu acea cafea.Doar am gustat-o. O mai aveam si la putin dupa ora 3 cand cu mana stanga, John imi intindea zaharul. "Tu nu bei?" l-am intrebat. dar John nu zise nimic.

marți, 27 octombrie 2009

mic indreptar inspre fofilosofie

3 comentarii:

  1. Băiete! În felul ăsta o să mori de foame. Înainte să mori de foame, o să faci hepatită B din cauză că o să ajungi să trăieşti sărăntoc şi o să fi şi subnutrit din acceaşi cauză. O să ajungi să-ţi vinzi rinichiul pe cinşpe mi de Euro, aşa cum am văzut eu pe net un anunţ (păcat că mai ai doar unul care merge). Vei incepe să vinzi Adevărul de Seară pentru a-ţi permite o felie de păine şi o conservă cu ton.
    Una peste alta nu prea mă interesează ce şi cum faci tu, dar mi-a plăcut asta. Fofilatule!

    RăspundețiȘtergere
  2. alecs, te rog sa descarci ce iti place de pe blogul asta, sa printezi, sa iti lipesti pe pereti si sa astepti uitandu-te la ei sa vin sa iti rup dejtu cu care dai click
    si multumesc :)

    RăspundețiȘtergere