John, cu zaharul in mana stanga, se uita la cafeaua mea. Rece si foarte dulce imi place sa o beau. Dimineata. Apoi inca una putin dupa ora trei. Dar cea de azi dimineata n-a avut nici un gust. Sau n-a avut gust de cafea, cel putin. Nici de zahar.Si era si foarte fierbinte. Ce se intamplase cu John in dimineata aia? De ce imi facuse o cafea atat de proasta? Probabil fusese obosit.Nu am facut nimic cu acea cafea.Doar am gustat-o. O mai aveam si la putin dupa ora 3 cand cu mana stanga, John imi intindea zaharul. "Tu nu bei?" l-am intrebat. dar John nu zise nimic.

miercuri, 5 noiembrie 2008

Bani de paine


bani de paine.
instalatie specifica oamenilor saraci.

din 12 noiembrie 2008 la
biblioteca judeteana bv- sectia imprumut

subiectul este unul simplu, poate cel
mai simplu - grija hranei. grija zilei de maine din punct de vedere al hranei. sau al foamei posibile. pentru ca zilele acestea rasuna cuvinte ca: electoral, mii de euro, politic, coruptie, criza, banci, faliment, imobiliar, sute de mii de euro, fotbal, scandal, exclusiv, greva etc., am ales acest subiect care ne priveste pe toti, propunandu-mi sa ilustrez (cumva) aceasta grija constanta - foamea care o sa ne fie mâine.
nu este o solutie. este o varianta: rezerva de bani de paine. pâine pentru maine.

ah! si sa nu uit! am ascuns in una din cartile bibliotecii bani pentru o paine. pofta buna! :P

si pdf-ul proiectului. aiciJustify Full

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu